POSDRU
 
 
 
 

Achizitie publica - Furnizare produse de birotica si papetarie

Email Imprimare PDF
Nr. inregistrare 98/20.01.2012
ANUNŢ pentru: „Achiziţie publică Furnizare materiale de natura obiectelor de inventar produse de birotica şi papatărie” în cadrul proiectului:

PLAN STRATEGIC NAŢIONAL ÎN VEDEREA UNUI DIALOG SOCIAL PERFORMANT PRIN INSTRUMENTE EUROPENE MODERNE:
„Împreună pentru siguranţa noastră” - ID 41746


Scurta descriere a obiectului contractului de achiziţie
În vederea implementării activităţilor proiectului cofinanţat din FSE prin POSDRU 2007-2013 – PLAN STRATEGIC NAŢIONAL ÎN VEDEREA UNUI DIALOG SOCIAL PERFORMANT PRIN INSTRUMENTE EUROPENE MODERNE: „Împreună pentru siguranţa noastră”, S.C. RU EUROPE S.R.L. doreşte achiziţionarea de materiale de natura obiectelor de inventar, produse birotică şi papetărie.

Furnizarea materialelor de inventar, produselor de birotică şi papetărie se va realiza între data de semnare a contractului de achiziţie publică şi 31.01.2013. Specificaţiile tehnice ale materialelor de inventar, produselor de birotică şi papetărie sunt descrise în documentaţia de atribuire pentru ofertanţi pentru achiziţia publică „Furnizare materiale de natura obiectelor de inventar, produse birotica si papetărie”, publicată pe site-ul Achizitorului si al proiectului, secţiunea Achiziţii publice 2012 http://www.ru-europe.org si  http://www.zeroaccidente.ro .

Denumire Achizitor
Municipiul  Brăila, Strada Grivita, Nr. 384, Biroul 2, cod poştal 810054, jud. Brăila, Ţara: România; Tel: 0040 239610045; Fax: 0339814601; E-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

Sursa de finanţare a contractului de achiziţie publică

Proiect cofinanţat din FSE prin POSDRU 2007-2013, AP3 „Creşterea adaptabilităţii lucrătorilor şi a întreprinderilor”, DMI 3.2 „Formare şi sprijin pentru întreprinderi şi angajaţi pentru promovarea adaptabilităţii”. Sursa de finanţare: FSE - 95%,  Contribuţia proprie a Solicitantului - 5%.

Valoarea estimată a contractului de achiziţie publică: maxim 64.180,05 RON fără TVA.

Criteriul de atribuire aplicat pentru stabilirea ofertei câştigătoare:

Preţul cel mai scazut.

Reguli de transparenţă şi publicitate

Toate documentele şi informaţiile pe care trebuie să le cuprindă oferta sunt prevăzute în Instrucţiunile pentru ofertanţi care, împreună cu caietul de sarcini şi clauzele contractuale, sunt publicate pe site-ul proiectului, secţiunea Achiziţii publice respectiv Achizitii publice 2012 (http://www.ru-europe.org si http://www.zeroaccidente.ro).

Dacă din motive tehnice pe site-ul menţionat informaţiile privind achiziţia „Furnizare materiale de natura obiectelor de inventar, produse birotica si papetărie” nu sunt disponibile, atunci acestea pot fi obţinute în urma unei solicitări adresate direct Achizitorului.

Informaţii suplimentare
Pentru orice eventuale clarificări privind prezenta achiziţie, Ofertanţii pot contacta Achizitorul prin persoana Zaharia Oana, tel.: 0752 341 754  fax: 033 814 601 e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

Adresa unde operatorii economici interesaţi pot transmite ofertele de preţ, data şi ora limită
Adresa: Municipiul  Brăila, Strada Grivita, Nr. 384, Biroul 2, cod poştal 810054, jud. Brăila, Ţara: România; Tel: 0040 239610045 fax: 033 814 601 e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

 

  • Data limită: 30 ianuarie 2012
  • Ora limită: ora 10:00

Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Investeşte în oameni!