Achizitionarea servicii de inchiriere spatii destinate pentru birouri - SUCEAVA

Imprimare
ANUNȚ pentru: „Achiziție servicii de închiriere spatii pentru birou regional Nord-Est (Suceava)” cod cpv 70310000-7 (procedura competitiva)

Scurta descriere a obiectul contractului
În vederea susţinerii activităţilor proiectului cofinanţat din Fondul Social European prin POSDRU 2007-2013– „Plan strategic naţional în vederea unui dialog social performant prin instrumente europene moderne: împreună pentru siguranţa noastră”, ID 41746. S.C. RU EUROPE S.R.L. doreşte achiziționarea serviciilor de inchiriere spatii destinate pentru birouri, unde sa stabilească sediul Biroului Regional in regiunea Nord-Est (Suceava) in vederea desfasurarii activitatilor de gestiune si implementare a proiectului mai sus mentionat.

Sursa de finanțare a contractului de achizitie publică de servicii:
Fondul Social European si fondurile de la bugetul de stat prin POSDRU 2007-2013.

Criteriul de stabilire aplicat pentru oferta selectata pentru contractare:
Prețul cel mai scăzut.

Informaţii suplimentare:
Pentru orice eventuale clarificări privind prezenta contractare, Prestatorii pot contacta Beneficiarul prin persoana Oana ZAHARIA, tel.: 004 0721 208 265, 004 0752 341 754; fax: 033 814 601 e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

Documentatia de atribuire se poate obtine de pe site-urile: http://www.ru-europe.org si pe http://www.zeroaccidente.ro sau printr-o adresa oficiala trimisa Achizitorului.

Adresa Beneficiarului unde prestatorii pot transmite ofertele de preţ, data şi ora limită
S.C. RU Europe S.R.L , Adresa: B-dul. Dorobanţilor, nr. 48, bl. A55, sc. 2, ap. 35, Brăila – cod poştal 810231, jud. Brăila; tel:0040239610045; fax:033814601; e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza (program depunere oferte 09:00–16:00)
  • Data limită: 18 iunie 2011                  
  • Ora limită: ora 10:00